sudah lapuk

Tuesday, June 30, 2009



award ni tlah diberi oleh waniii sbulan yang lalu, tp sgt malas utk di letak. huhu. sori ye waniii.

1- Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda.

2- Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini.bukan 5 fakta..banyak fakta pon boleh..xpela.. bg 5 jela ek.. hehe..
  • - budak perlis yg also merupakan housemate aku
  • - sangat suka ber event dan juga sgt komited <--- sile la amek dia join event, tak nyesal punye
  • - berhutang belanja makan tengahari dgn aku sbb aku baru je promote dia kat atas ni
  • - walau single, sangat ramai peminat. gune jari kaki pun tak cukup nak kira. gune kalkulator mungkin boleh
  • - otak amat genius. kira cam orang yg bg award dean's list tu pun da boring tgk muka dia

3- Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih.
  • - sangat die hard fan Manchester United
  • - baru kecewa atas pemergian si dia yang dijual 80 juta tu
  • - suka mendengar muzik dan melayari internet di masa lapang
  • - sangat sayang pada family
  • - suka shopping !! mari la ajak saya kuar shopping
  • - masih single and loving it
  • - suka travel melihat keindahan dan mempelajari budaya2 orang lain
  • - takde idea nak menghabiskan 10 fakta maka berhenti disini

4-Anda Perlu Memilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka.
  • - amie: cousin aku yang baru mulakan kehidupan sebagai pelajar universiti
  • - dira: juga cousin aku yang baru je habis cuti
  • - kuyam: yang baru sahaja mula berblogging --> Selamat Datang !!
  • - asraf hadzwan: sahabat lama, itupun jika dia baca blog saya
  • - nadia jamaludin: warga georgian yang dah lama tak jumpa --> reunion jom weyh
  • - sesape saja la yang rasa diri dia layak. boleh tak camtu? wahaha.

4 comments:

seliparburok said...

weshhh...

aku tharu ar ang puji aku...
*smbl blushing2


hihi

zero said...

haha..
cett.. mana ade puji..
blanja makan eyh.. wahaha..

kuyam said...

uhuhu zareen.ak xlyk trime award neh.ak msih sgt baruuuu..ha3 =b

zero said...

haha.. kuyam malu2..