popo tagged saya

Tuesday, June 30, 2009

1) "5" nama timangan anda

  • - saya takde nama timangan kerana nama saya best dan xperlu ditimang2 lagi. ::sambil blushing2::

2) "5" sifat or tabiat buruk
  • - sangat suka makan
  • - kadang-kadang agak pemalas
  • - kadang-kadang agak kedekut juga
  • - sangat suka menonton tv atau movie sampai boleh duduk 24 jam depan tv
  • - sangat addicted pada internet sampai boleh duduk depan laptop 24 jam juga

3) "5" makanan favourite
  • - masakan mama saya yang sangat sedap
  • - char kuey teow penang yang juga sedap
  • - laksa kuala kangsar, laksa pokok janggus di balik pulau serta semua adik beradik laksa yang lain
  • - burger jalanan especially di tgh2 malam bila kedai2 makan lain dah tutup
  • - nasi ayam, cendol, rojak, mee rebus pakcik dekat rumah saya, mee goreng mamak juga dkat rumah saya, kuih muih tradisional yang dibuat oleh nenek saya, tomyam, satay, spagheti, steak abah saya dan macam2 lagi la --> saya orang penang, dan makanan di penang sangat heaven

4) "5" subjek pelajran paling suke
  • - english, kerana kelas nye sangat menarik especially masa dgn Mdm. Irene
  • - it, kerana saya suka pelajarannya dan Cikgu Shipa juga sangat best walau kadang2 kena cubit dengan dia sebab suka main2
  • - kimia, sebab bleh main bakar2 lab macam masa form 5 dulu. wahaha
  • - modern math, kerana Mr. Tan yang blushing2 bila dikatakan sama macam Tom Cruise
  • - pjk, sebab boleh main2, menari gimrama (walau saya kayu) dan boleh selalu kena marah dengan Cikgu Pritam ngan Cikgu Mazida pastu pakai baju pjk sampai abes skolah sebab konon2 tak bawak baju la apela

5) ''5'' lime benda wajib dlm purse
  • - duit
  • - ic
  • - lesen
  • - kad matrik
  • - kad atm

6) "5" topik yg biase dibual bersame pasangan or teman
  • - kisah2 lucu
  • - gosip hangat
  • - memori silam
  • - perbincangan mengenai makanan2 yang best
  • - dan berbincang mengenai kenapa soalan2 ni ade 6 dan bukan 5 ??

7) "5" mangsa tag
  • - ila rumet
  • - waniii housemate
  • - diyana schoolmate
  • - cukup la tu

4 comments:

Anonymous said...

heh~~~yo potato people..ko mmg ah xde name nickname..meh aku bg satu yg bleh pki tuk kt dua..the long and beautiful legs..aka lobleg~hahahaha

zero said...

wahaha..
ko lobleg 1 aku lobleg 2..
cam bananas in pyjamas tu..
wahahaha..

eVy-D-YaNa said...

ades. tu km ek yg kna tag tu??

hehe..sgt suka jgk kelas mdm. Irene n cikgu Shipa!
sgt tidak boring! ;D
rindunya zmn2 skola dlu...siyes~

zero said...

yup2.. amp la tu..
sile buat ye..
klas mereka mmg best..
sgt suka dan sgt rindu..
klau sruh dtg klass diorang masa cuti pun xkesah.. wahaha..